Forum www.newervinternights2srodziemie.fora.pl Strona Główna www.newervinternights2srodziemie.fora.pl
Forum o module do NWN2 osadzonym w Sródziemiu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wstępne staty klas
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.newervinternights2srodziemie.fora.pl Strona Główna -> Klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beriand
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:22, 01 Lis 2007    Temat postu: Wstępne staty klas

Klasy:

Wysłannik Valarów (prestiżówka):
PW: 6
PPA: Średnia
Rzuty podwyższone: Wola, Wytrwałość
Pkt. Um.: 4
Umiej. Klasowe: Te co wojownik i czarownik
Wymagania: Rasa- elf, Istria lub Dunedain. Poziom 3.
Czary: Brak
Zdolności Specjalne:
1poz.- Dar obrony (KP +3, 2/dzień)
2 poz.- Dar Ataku ( +3 do obrażeń i rzutów na atak, 1/dzień)
3- Dar Wstrzymywania (Paraliżuje jednego wroga, 3/dzień)
4- Dar Wytrzymałości (zmniejszenie obrażeń 10/-, 1/dzień)
5- Wspaniały dar obrony (+3 do KP, NA ZAWSZE!)
6-Dar uleczenia (leczy 50% życia [ogólnego], 2/dzień)
7-Wspaniały dar ataku (+3 do ataków, na Zawsze!)
(tylko dla tego wysłannika, nie dla drużyny!!!)
Czas trwania: 20 sekund+ 5 sekund/poziom w klasie


Wędrowiec:
PW: 8
PPA: Średnie
Rzuty podwyższone: Wola, Wytrwałość
Pkt. Um.: 4
Umiej. Klasowe: To co paladyn i czarodziej
Wymagania: 13 SIŁ/KON/MĄD
Czary: Oparte na Mądrości, przygotowuje je. Otrzymuje czary Białego maga, w małej ilości. Może nosić lekki pancerz.
Zdolności Specjalne:
Atut co 3 poziom (ze wszystkich, nie z listy)
Premia do KP równa premii za mądrość.

[potem strzelę tabelkę z czarami kto kiedy i ile ma]


Biały Mag:
PW:4
PPA: Niskie
Podw. Rzuty: Wola
Pkt. Um.: 2
Wymagania: MĄD 15
Czary: Oparte na Mądrości, przygotowuje. Czary Iluzji, Odrzucania, Zaklinania, Sprowadzania (nie przywoływania). Brak pancerza.
Spec. Zdolności: Atut co 2 poziom (wiem, to dużo, ale musze wyrównać klasy)

Zabójca (prestiżówka):
PW: 8
PPA: Wysokie
Rzuty podwyższone: Refleks
Pkt. Um.: 6
Wymagania: ZRĘ 15/ Charakter neutralny lub zły/ Ukrywanie się 10/ Skradanie 10/
Zdol. Spec.:
Śmiertelny atak (1)
Odp. Na trucizny (3)
Niezwykły unik (5)
Ul. Niezwykły Unik (7)
(to SA zdolności zabójcy, tylko przepoziomowane)

Łotr
PW- 6
PPA- Średnie
Rzuty: Refleks
Pkt. Um.- 8
Zdol. Spec.:
Atak z zaskoczenia
Odskok (3)
Niezwykły unik (6)
Ul. Niezwykły unik (10)

Wojownik
PW- 10
PPA- Wysokie
Rzuty: Wytrwałość
Pkt. Um.: 2
Zdol. Spec.- Atut co 2 poziom

Łowca
PW- 8
PPA- Wysokie
Rzuty: refleks, Wytrwałość
Pkt. Um.: 4
Czary: nie ma!
Zdol. Specjalne: Styl Walki (2), Mocna Budowa (6)


Poszukiwacz Przygód
PW- 8
PPA- średnia
Rzuty: refleks/ wytrwałość
Pkt. Um: 6
Zdol Spec.:
Atak z zaskoczenia
Co 4 poziom atut
Odskok (4)
Niezwykły unik (Cool
Znikanie z oczu (10)
Wymagania- 13 ZRĘ

Ciężki Piechur
PW- 12
PPA- Wysokie
Rzuty- Wytr.
Pkt. Um: 2
Wymagania: 15 SIŁ i KON
Zdol Spec.:
Postawa obronna (+2 +1/ 2 poziomy do KP, ale nie można się ruszać)
Mocna budowa (2)
Zmniejszenie obrażeń 2/- (6)

Berseker
PW- 12
PPA- Wysokie
Rzuty: Wytrwałość
Pkt. Um: 4
Zdol Spec.:
Szał (jak u barbarzyńcy)
Szybsze poruszanie się
Mocna budowa (2)
Zmniejszenie obrażeń 2/- (5)
Niezwykły unik (Cool

Minstrel
PW-6
PPA-Śr.
PKt. Um.- 6
Rzuty: Refleks, Wola
Zdol. Specjalne:
Pieśni (na całą drużynę!)- Odwagi- +2 do Obr. i ataku
Biegłości- +3 do umiej. (2)
Obrony- +3 do KP (4)
Regeneracji- 5% w Rundzie (6)
Mocnej Budowy- +4 do rzutów obronnych (Cool
Przerwania czaru- każdy kto rzuca w promieniu 20m ma 30% szansę na przerwanie. (10)


NO I TO KONIEC KLAS!!!!!!!!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Beriand dnia Pią 13:46, 02 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arober
10 Postów



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:30, 01 Lis 2007    Temat postu:

Fajnie. Z tym, że ja dałbym bez prestiżówek. Chyba będzie zbyt mało czasu, żeby zawracać sobie nimi głowę, a poza tym tak jakoś nie wpasowują mi się w klimat Śródziemia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beriand
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:33, 01 Lis 2007    Temat postu:

Muszą byc na zabójce i wysł. Vaalarów... ponieważ mają wysokie wymogi. ACZKOLWIEK gdyby się zaczynało z 4 lvl... jednak niektóre rasy mają modyfikator poziomu.
Według mnie te 2 prestiżówki mogą zostać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:26, 01 Lis 2007    Temat postu:

Dla łowcy przewidujesz zwierzęcego towarzysza? Ja myślę że nie zaszkodzi mu takiego dać.

I tak zastanawiam się czy wedrowcowi zamiast lekkiego pancerza nie dać możliwości dodania premi z mądrości do kp (max takiej jaki ma poziom w tej klasie)... jakoś nie widzi mi się taki np Gandalf w koszulce kolczej...

Do klas prestiżowych dodalbym jakiegoś Elfiego Mistrza Łuku czy coś w tym stylu...

A może by tak Wysłannikowi doć jakąś zdolność ofensywną... hmm... Światło Dwóch Drzew: wybuch światła zadający obrażenia... hmm... 1k6/poziom*2 dla nieumarłych (np. Nazgule) obszarowe, dookoła wysłannika 1/dzień... i ze 2-3 podobne zklęcia białemu magowi.

Oczywiście to wszystko to tylko propozycje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
inth
10 Postów



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:16, 01 Lis 2007    Temat postu:

Ojoj panowie, komplikujecie sprawę. Z tworzeniem umiejętności pasywnych trzeba się troszkę napocić. Zajmijmy się jak na razie rysem fabularnym, wstępnymi szkicami lokacji, kreacją npców i tym podobnymi sprawami. Na klasy przyjdzie czas potem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beriand
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:15, 01 Lis 2007    Temat postu:

No ale lepiej teraz niż potem ;P

zwierzęcy towarzysz mi nie pasi do Śródziemia.

Premia może byc... ale co ma mądrość do KP ;P??

Aha, zapomniałem o Mistrzu Łuku... ale tam, jest łowca. Po co komplikować?

E... no nie wiem. Zaklecia ofensywne mi nie paszą. ma tam kolo dar ataku. A nieumarłych nie bedzie raczej w module więc....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arober
10 Postów



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:17, 01 Lis 2007    Temat postu:

A mi jak najbardziej zwierzaczek pasuje. Właśnie wpasowuje się w klimat. Łowcę wyobrażam sobie jako samotnego podróżnika ze zwierzęciem u boku i łukiem w ręku.
Dlatego jestem też za dodaniem jakiejś prestiżówki dla łucznika, nie tylko dla elfa, jeśli już muszą być.
I jeszcze jedno, czy ktoś z Was umie tworzyć nowe klasy i rasy? Bo ja ani trochę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beriand
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:53, 01 Lis 2007    Temat postu:

Valgav, może Dahrr lub intharius.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:26, 02 Lis 2007    Temat postu:

Co do nieumarłych... jeśli zdecydujemy się na fabułę w której pojawiają się Nazgule to będziemy mieć nieumarłych (poza Nazgulami mamy jeszcze u Tolkiena armie umarłych... ale jej raczej faktycznie nie wprowadzimy...) zresztą to działa nie tylko na nieumarłych (im zadaje podwójne obrażenia).

Co ma mądrość do kp... też nie wiem Very Happy ale tak ma mnich... a szermierz dodaje swoją premię z inteligencji do kp na tych właśnie zasadach co Wędrowiec... wydaje mi się że w tym przypadku mądrość jest sensowniejsza...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beriand
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:41, 02 Lis 2007    Temat postu:

To może być. Zmieniam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
inth
10 Postów



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:51, 03 Lis 2007    Temat postu:

Jedna sprawa - nie chcesz dać łowcy zwierzęcego towarzysza, który jest jak najbardziej na miejscu, a za to na siłę chcesz wcisnąć zabójcę, który pasuje w zasadzie do każdego świata fantasy prócz Śródziemia właśnie. Jak dla mnie - zabójca musi odejść, chyba że podasz uzasadnienie jego występowania (np.cytat).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beriand
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:08, 04 Lis 2007    Temat postu:

No to można wywalić tego zabójce....
zwierzęcy towarzysz pasuje? no nie wiem.... ktoś tam iał coś takiego oprócz Radagsta??????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:11, 04 Lis 2007    Temat postu:

Inth... wiesz w mojej wizii zabójca miał być przeznaczony dla złych ras (których jednak nie robimy)... hmm... ale dla dobrych... eee... no ewentualnie mogę sobie wyobrazić zabójcę jak kogoś o "wąskiej specjalizacii" tzn. unieszkodliwiającego dowódców przeciwnej armii... hmm...

A i tak nawiasem mówiąc może podejmijmy decyzję co do prestiżówek... tzn. albo je robimy (i wtedy jest ich tu zamało moim zdaniem) albo ich nie robimy (i wtedy wysłannika Valarów i tego nieszczęsnego zabójcę przerabiamy na klasy bazowe).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beriand
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:13, 04 Lis 2007    Temat postu:

Zabójcę już lepiej wywalić przy tym nawale łotrzykopodobnych klas... A wysłannika Vaalarów ciężko raczej przerobić na klasę podstawową...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:19, 04 Lis 2007    Temat postu:

To wywalamy zabójcę...

A i tak zmieniając temat:
"Przerwania czaru- każdy kto rzuca w promieniu 20m ma 30% szansę na przerwanie. (10)"
ta umiejętność minstrela jest odrobinę bezsensowna... no ilu czarujących przeciwników będzie w module?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beriand
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:35, 04 Lis 2007    Temat postu:

Ah... znów błąd... to było robione ze 3 tygodnie temu, jak wyglądało wszystko zupełnie inaczej...hm... zastąpić to czymś czy wywalić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
inth
10 Postów



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:37, 05 Lis 2007    Temat postu:

Wywal najlepiej. I nie komplikujcie aż tak strasznie tych umiejętności - Valgav się póki co nie odezwał, a tworzenie nowych umiejętności (szczególnie tych pasywnych) nie jest rzeczą łatwą, więc zastanówmy się nie tylko pod względem wpasowania w świat, ale i wpasowania w system. Ja nie umiem tworzyć klas, więc musiałbym się sporo nauczyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arober
10 Postów



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:50, 05 Lis 2007    Temat postu:

Ja jestem PRZECIW klasom prestiżowym. Rzekłem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beriand
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:11, 06 Lis 2007    Temat postu:

Ok... to wysł. Vaalarów wywalić i będzie dobrze? ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arober
10 Postów



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:17, 06 Lis 2007    Temat postu:

Niee. Wysłannika przerobić na podstawową klasę. Jako tę dla Istarich, zamiast jakiegoś tam maga.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.newervinternights2srodziemie.fora.pl Strona Główna -> Klasy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 1 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin