Forum www.newervinternights2srodziemie.fora.pl Strona Główna www.newervinternights2srodziemie.fora.pl
Forum o module do NWN2 osadzonym w Sródziemiu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wstępne staty klas
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.newervinternights2srodziemie.fora.pl Strona Główna -> Klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ColoR
10 Postów



Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:19, 30 Lis 2007    Temat postu:

-JESTEŚ POD MOJĄ OPIEKĄ ! - obraznia ze wskazanej jednostki są przenoszone na straznika.
- NIE PRZEJDZIESZ ! - przeciwnicy w zwarciu (lub troche większym zasięgu) wykonuja test na strach/siłę woli, niepowodzenie oznacza "paraliż" (lub inny efekt unieruchamiający).
- UTRZYMAĆ POZYCJE ! - wszyscy nieruchomi członkowie drużyny dostają +2(?) KP, zostaje przerwane gdy postać się ruszy.
- JESTEM Z WAMI ! - za każdym razem kiedy na sojuszniku przestanie działać okrzyk zostaje on uleczony o x hp


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ColoR
10 Postów



Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:33, 30 Lis 2007    Temat postu:

Ps ; klasa Beserkera pewnie nie pasuje wam do środziemia ?
Tak jak czytałem co tam wymyśliliście to myśle że teraz huter był by troche lipa...jak zabraliście mu czary to dajcie mu coś w zamian Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:27, 30 Lis 2007    Temat postu:

Hmmm... naprawde gadaliśmy o klasie wykorzystującej okrzyki? No cóż czasem mam kiepską pamięć... mogło tak być... hmm... ale na pewno to nie była dokładnie ta klasa... a zresztą jeden okrzyk bojowy zaistniał już... hmm... zanim powstało to forum chyba...

Miałem zamiar przemianować barbarzyńce na berserkera (zmiana czysto kosmetyczna... nazwa barbarzyńca nie pasuje mi do śródziemia)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beriand
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:14, 30 Lis 2007    Temat postu:

Ej! ja tego bersekera pisałem ;P
No to mamy zamieszanie z tymi klasamiiii


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:38, 30 Lis 2007    Temat postu:

Eee to z berserkerem to chyba mój błąd... po prostu w którejś wersji wpisałem go jako barbarzyńcę i nie wyłapałem później... ale faktycznie w początkowej wersji (twojej) jest jako berserker.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ColoR
10 Postów



Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:01, 30 Lis 2007    Temat postu:

Hmm...tak się zastanawiam Mistrz łucznictwa jest...a gdzie mistrz broni białej ? Jakiś "Natchniony Szermierz" (lol Wink ) czy inny zabijaka (to że go nie napisaliscie nie zanczy ze go nie ma PRAWDA ?! )

A Strażnikowi...czy jak kto woli "sierzantowi" ... proponuje raczej MAŁE lub ewentualnie średnie PPA to nie ma być demedzer tylko wspierający czołg o_0


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ColoR
10 Postów



Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:56, 01 Gru 2007    Temat postu:

Dowódca straży :

PW: 10
PPA: Duże
Rzuty: wytrwałość
Broń: Prosta, bojowa
Zbroje: ciężkie, pawęże
Pkt.Umiejetnosci: 2
Ograniczenie: CZłowek, Krasnolud, elf
Zdolnosci:

-ELBERETH! - (2. poziom): Daje premię umiejętności wszystkim towarzyszom. Najpierw jest to +2, na 10. poziomie zwiększa się do +4, a na 15. poziomie do +6.

-NIE ODSTĘPUJ! - (poziom 3) (+1KP dla całej drożyny oprócz rzucającego
poz.7 +2KP ale tylko postaciom stojącym w miejscu, poz.10 +3 tylko postaciom stojącym w miejscu poz. 13 +4 tylko postaciom stojącym w miejscu)(ruch przerywa działanie)

-SZARŻA! (poziom 4)(efekt podobny do przyspieszenia, dla drużyny)

-JESTEŚ POD MOJĄ OPIEKĄ ! - poziom 4 (obrażenia ze wskazanej jednostki są przenoszone na Strażnika. Poz.9 przeniesione obrażenia zmniejszone są o 20% poz.14 przeniesione obrażenia zmniejszone są o 30%)

-DO ATAKU! - (poz. 5) (Daje premię do trafień i obrażeń. Najpierw jest to +2, na 8. poziomie zwiększa się do +3, na13. poziomie do+4 )

-CIEMNOŚĆ NIE ZATRIUMFUJE!poziom.6 (ochrona przeciw charakterowi zły (czy jakoś tak))

-TO TYLKO SKALECZENIE! POZ.7(Uzdrawia wszystkich członków drużyny o pewną liczbę punktów wytrzymałości co dwie rundy. Najpierw jest to 1 punkt, od 12 poziomu 2 punkty, a od 14. poziomu 3 punkty)

-ZA KRÓLA! Poziom 8 - (Daje wszystkim towarzyszom premię do rzutów obronnych. Najpierw jest to +1, na 11. poziomie zwiększa się do +2, a na 15. poziomie do +3.)

-NIE PRZEJDZIESZ ! Poziom 11 - (Wszyscy przeciwnicy, którzy znajdą się w promieniu 6 metrów od Strażnika muszą wykonać rzut obronny na Siłę Woli (ST 13 + poziom Strażnika + modyfikator z Charyzmy), gdyż inaczej zostaną spowolnieni. Początkowo zostaną spowolnieni o 15%, a na 15. poziomie o 30%. Nie ma innych kar poza karą do ruchu - w odróżnieniu od zaklęcia Spowolnienie.)

- JESTEM Z WAMI ! poz. 14 - (za każdym razem kiedy na sojuszniku przestanie działać okrzyk zostaje on uleczony o x hp.)

(nie wiem czy nie przegiołem^^)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:30, 01 Gru 2007    Temat postu:

"Elbereth" to imię którego panicznie boją się nazgule dlatego propnowałbym inne działanie.

Nie odstępuj hmm... nie wiem czy to wykonalne.

Jestem z wami - j.w.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ColoR
10 Postów



Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 1:29, 02 Gru 2007    Temat postu:

jaki j.w ? o_0

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:16, 02 Gru 2007    Temat postu:

j.w.-jak wyżej Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:34, 18 Gru 2007    Temat postu:

Rozbudowana wersja Wysłannika (nie wiem czy jest zrównoważona, proszę też o dalsze wskazówki)



Wysłannik Valarów:
PW: 8
PPA: średnia
Rzuty: wszystkie
Broń: bojowa
Zbroje: średnie, tarcze
Punkty umiejętności: 4
Ograniczenie: istari, elf, dunedain

Zdolności:
-Nakładanie rąk (1 poziom) jak zdolność paladyna
-Zniszczenie zła (1 poziom) jak zdolność paladyna
-Łaska Valarów: Wysłannik dodaje swoją premię z charyzmy do rzutów obronnych 3/dzień
-Światło Dwóch Drzew: wybuch światła zadający obrażenia 1k6/poziom(*2 dla nieumarłych np. Nazgule) obszarowe, dookoła wysłannika 3/dzień
-Aura odwagi (3 poziom) jak zdolność paladyna
-Płomień, który oczyszcza (3 poziom): 1k10/2 poz. obrażeń ognistych na cel, obszarowe, 3/dzień
-Uleczenie choroby (5 poziom) 1/dzień
-Niosący światło (10 poziom): światło, + 1k6/5 poz. do obrażeń(*2 dla nieumarłych np. Nazgule) od boskiej energii (trwa liczbę rund równa premii z charyzmy + 1/3 poz.) 2/dzień
-Przekraczający ciemność (12 poziom): 75% niewrażliwość na energia negatywną, widzenie w ciemności, przyspieszenie 3/dzień
-Zrodzony ze światła (15 poziom): wysłannik Valarów porzuca swoją cielesną formę i objawia pełnię swojej mocy. Towarzyszy temu potężna eksplozja światła (10k10 obrażeń od boskiej energii*2 dla nieumarłych np. Nazgule) 1/dzień


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:20, 18 Gru 2007    Temat postu:

A oto moja wersja Dowódcy straży (dawniej Sierżant)


Dowódca straży
PW: 10
PPA: wysoka
Rzuty: wytrwałość
Broń: prosta, bojowa
Zbroje: ciężkie, pawęże
Punkty umiejętności: 2
Ograniczenie: człowiek, krasnolud, elf
Zdolności:
Okrzyki bojowe (działają TYLKO na towarzyszy, chyba że w opisie zaznaczono inaczej, czas działania = 1/3 poz. + premia z charyzmy rund):

-NIE ODSTĄPIĘ!!! (1 poziom) + 1/2 poz. do kp ale unieruchamia (tylko Dowódca straży)
-TO TYLKO SKALECZENIA!!! (3 poziom) daje regenerację + 1hp/3 poz.
-DO ATAKU!!! (5 poziom) daje premię do trafieni i obrażeń + 2; + 3 na 10 poziomie; + 4 na 15 poziomie
-JESTEŚ POD MOJĄ OPIEKĄ!!! (6 poziom) obrażenia ze wskazanej jednostki są przenoszone na Strażnika. Poz.9 przeniesione obrażenia zmniejszone są o 20% poz.12 przeniesione obrażenia zmniejszone są o 30%
- ZA KRÓLA! (Poziom 8 ) Daje wszystkim towarzyszom premię do rzutów obronnych równą premii z charyzmy Dowódcy straży
-CIEMNOŚĆ NIE ZATRIUMFUJE!!! (10 poziom) dodaje premię z charyzmy do kp przeciw charakterowi: zły
- ELBERETH!!! (12 poziom) efekt przyspieszenia dla drużyny, okoliczni wrogowie muszą wykonać rzut przeciw strachowi


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Czarnoksiężnik dnia Wto 16:23, 18 Gru 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beriand
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:02, 18 Gru 2007    Temat postu:

hehe, co do regeneracji, przypomniał mi sie Khelgar. Mnich. 15 level. Amulet i dwa pierścienie. Niezniszczalny, nie trafiali, regeneracja ponadto Smile


Trochę silne, ale może byc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ColoR
10 Postów



Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 3:23, 20 Gru 2007    Temat postu:

d_u_p_a ... wolałem tamtego straznika .. zabrałes dwa okrzyki i jeszcze go osłabiłes

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ColoR dnia Czw 3:23, 20 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:27, 20 Gru 2007    Temat postu:

Osłabiłem???

Część okrzyków jest sporo mocniejsza (przy dowódcy o wysokiej charyzmie) zastanawiałem się nawet czy nie jest teraz za silny...
Nie wiem natomiast jak zrobić z ilością okrzyków na dzień...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Czarnoksiężnik dnia Czw 14:29, 20 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beriand
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:47, 20 Gru 2007    Temat postu:

TO JAKIE/ILE I WOGóLE JAK MAM CZARY ROBIć? mOżE KTOś DAC TEGO MAGA W KOńCU ZROBIONEGO?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:55, 20 Gru 2007    Temat postu:

Zrób listę wszystkich czarów jakie chciałbyś dać każdej z klas czarujących (uwzględniając rozbicie białego maga na podklasy), wybieraj je zarówno z listy czarodzieja jak i kapłańskich czy druidycznych. Jak chcesz możesz dodać coś od siebie (ale zaznacz to jakoś).

Załóż osobny temat na listy czarów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Czarnoksiężnik dnia Czw 21:58, 20 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beriand
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:23, 20 Gru 2007    Temat postu:

Ale dajcie tu klase maga z tym rozbiciem bo mi sie miesza Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:02, 21 Gru 2007    Temat postu:

- Biały mag
podklasy (różnią się tylko doborem czarów):
1) mistrza żywiołów
2) mistrza uroków
3) mistrza ochrony
- Mistrz natury (nie podoba mi się ta nazwa) to nie jest Biały mag ale klasa podobna do druida
- Wędrowiec


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:10, 24 Gru 2007    Temat postu:

Hmm... oto Mędrzec (dawniej mistrz natury) jedyna klasa czarująca dostępna nie tylko dla istarich ale też dla elfów...

Mędrzec
PW: 6
PPA: średnia
Rzuty: wytrwałość, wola
Broń: prosta
Zbroja: lekka
Punkty umiejętności: 4
Ograniczenie: istari, elf
Czary: Oparte na inteligencji, rzucane bez przygotowania. Mędrcom nie grozi porażka zaklęć przy noszeniu lekkiej zbroi, lecz średnia i ciężka zbroja oraz tarcze wciąż wywołują normalnie ryzyko porażki.
Zdolności:
- Zwierzęcy towarzysz
- Zwierzęca Postać: Na 5. poziomie Mędrzec uzyskuje zdolność zamiany w zwierzę i z powrotem raz dziennie. Mędrzec otrzymuje dodatkowe użycia zdolności na 6., 7., 10. i 14. poziomie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Czarnoksiężnik dnia Pon 13:26, 24 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.newervinternights2srodziemie.fora.pl Strona Główna -> Klasy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 6 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin