Forum www.newervinternights2srodziemie.fora.pl Strona Główna www.newervinternights2srodziemie.fora.pl
Forum o module do NWN2 osadzonym w Sródziemiu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wstępne staty klas
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.newervinternights2srodziemie.fora.pl Strona Główna -> Klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beriand
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:26, 07 Lis 2007    Temat postu:

Jak pominąc magów?
Wedrowca wypasiony, białY MAG DUUUPA....
Aha.... to minstrel miał otwierać? To lepiej to przerzucić na poszukiwacza...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:32, 07 Lis 2007    Temat postu:

*pozmieniać - literówka
Wprowadziłem kilka zmian do białego maga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beriand
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:46, 07 Lis 2007    Temat postu:

Posłuchaj! Białemu magowi tylko atuty, nie zwiększaj na siłę PPa i PW, a wędrowcowi obniż PPA i PW! I tyle!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:22, 09 Lis 2007    Temat postu:

Teraz pewnie część klas jest przegięta...

Wędrowiec
PW: 8
PPA: Wysoka
Rzuty: Wola, wytrwałość
Broń: bojowa
Zbroje: brak
Punkty umiejętności: 4
Ograniczenie: istari
Czary: oparte na mądrości, rzucane bez przygotowania, co drugi poziom
Zdolności:
- dodaje premię z mądrości do kp jeśli jest bez zbroi

Biały Mag
PW: 6
PPA: niska
Rzuty: wola
Broń: prosta
Zbroje: brak
Punkty umiejętności: 4
Ograniczenie: istari
Czary: oparte na mądrości, rzucane bez przygotowania
Zdolności:
dodatkowy atut na 1, 5, 9, 13, 17 poziomie z listy (czarowania, metamagicznych lub tworzenia przedmiotów)

Łotr:
Jak w DnD

Wojownik:
Jak w DnD

Łowca:
Jak w DnD, ale bez magii

Poszukiwacz przygód:
PW: 6
PPA: średnia
Rzuty: refleks, wytrwałość
Broń: bojowa
Zbroje: średnie, tarcze
Punkty umiejętności: 4
Ograniczenie: hobbit, człowiek, elf
Zdolności:
Atak z zaskoczenia
Odskok (3 poziom)
Niezwykły unik (6 poziom)
Ulepszony niezwykły unik (9 poziom)
Znikanie z oczu (12 poziom)
Ta klasa NIE otwiera zamków, NIE rozbraja pułapek

Ciężki piechur
PW: 12
PPA: wysoka
Rzuty: wytrwałość
Broń: bojowa
Zbroje: ciężkie, pawęże
Punkty umiejętności: 2
Zdolności:
Postawa obronna: +2 +1/2poziomy do kp, ale nie może się ruszać
Okrzyk bojowy: +1 do trafienia, obrażeń, rzutów obronnych i kp dla drużyny 3/dzień
Atut na 2, 7, 12, 17 poziomie

Barbarzyńca:
Jak w DnD

Minstrel:
Jak bard ale bez czarów, za to ma umiejętności rozbrajania pułapek i otwierania zamków

Wysłannik Valarów:
PW: 6
PPA: średnia
Rzuty: wszystkie
Broń: bojowa
Zbroje: średnie, tarcze
Punkty umiejętności: 4
Ograniczenie: istari, elf, dunedain
Zdolności:
Nakładanie rąk
Światło Dwóch Drzew: wybuch światła zadający obrażenia 1k6/poziom(*2 dla nieumarłych np. Nazgule) obszarowe, dookoła wysłannika 3/dzień
Aura odwagi (3 poziom) jak zdolność paladyna
Uleczenie choroby (5 poziom) 1/dzień
(pozostałe umiejętności później)

Mistrz łuczniczy:
PW: 6
PPA: wysoka
Rzuty: refleks
Broń: bojowa
Zbroje: lekkie
Punkty umiejętności: 4
Zdolności:
Preferowana broń: jak u mistrza broni, ale tylko bronie strzeleckie
Płonąca strzała (4 poziom) dodatkowe 1k6 +1/poziom obrażeń od ognia 2/dzień
Mistrzowski strzał (8 poziom) jak Obrażenia Ki mistrza broni
Zwiększony mnożnik (12 poziom)
Mistrzowska celność (15 poziom) jak Krytyczna Ki mistrza broni
Dodatkowy atut 3, 7, 11, 15, 19 z listy (atuty dotyczące broni strzeleckich)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Valgav




Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:46, 09 Lis 2007    Temat postu:

Według mnie wszystkie klasy autorskie są świetne i wreszcie wyważone. Tylko rodzi sie pytanie skoro jest klasa poszukiwacz przygód to po co nam łotr może by go tak zastąpić? Raczej nikt nie będzie robił skradacza na łotrze mając coś takiego, a rozbrajanie zamków można sobie 1-2 lvlami minstrela dopakować. Ja bym poszukiwacza przyg. dał właśnie w miejsce klasycznego łotra.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beriand
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:50, 09 Lis 2007    Temat postu:

KURNA! Mówiłem, zmniejsz te możliwości bojowe magom!
Poszukiwacz ma mało PW... itd.
Zaraz wrzucę moją modyfikację wcześniejszego!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:01, 09 Lis 2007    Temat postu:

Są wyważone? O w mordę... dzięki.

Łotra w sumie można by wywalić... chociaż poszukiwacz przygód ma (chciałbym żeby miał) ograniczenie rasowe... hmm...

Teraz trzeba jeszcze posortować czary i dodać dalsze umiejętności wysłannikowi...

A i jeszcze coś... czy mogą wystąpić jakieś problemy przy tworzeniu tych klas?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beriand
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:04, 09 Lis 2007    Temat postu:

Wędrowiec
PW: 6
PPA: Średnia

Rzuty: Wola, wytrwałość
Broń: bojowa
Zbroje: brak
Punkty umiejętności: 4
Ograniczenie: istari
Czary: oparte na mądrości, rzucane bez przygotowania, co drugi poziom
Zdolności:
- dodaje premię z mądrości do kp jeśli jest bez zbroi

Biały Mag
PW: 4

PPA: niska
Rzuty: wola
Broń: prosta
Zbroje: brak
Punkty umiejętności: 6 [a co! wszechstronni Istari byli! ;]

Ograniczenie: istari
Czary: oparte na mądrości, rzucane bez przygotowania
Zdolności:
dodatkowy atut na 1, 4, 7, 10, 13, 16 i 19 poziomie z listy (potem się zrobi selekcję atutów i ustali jakie)

***********
Łotr:
Jak w DnD
*********
Wojownik:
Jak w DnD
******
Łowca:
Jak w DnD, ale bez magii
[bez towarzysza, please! Ale jesli tak bardzo chcecie]

*************
Poszukiwacz przygód:
PW: 8

PPA: średnia
Rzuty: refleks, wytrwałość
Broń: bojowa
Zbroje: średnie, tarcze
Punkty umiejętności: 4
Ograniczenie: nie no, brak! Moze oprócz krasnoluda!

Zdolności:
Atak z zaskoczenia
Odskok (3 poziom)
Niezwykły unik (6 poziom)
Ulepszony niezwykły unik (9 poziom)
Znikanie z oczu (12 poziom)
Otwiera zamki, rozbraja pułapki itp.
*************
Ciężki piechur
PW: 12
PPA: wysoka
Rzuty: wytrwałość
Broń: bojowa
Zbroje: ciężkie, pawęże
Punkty umiejętności: 2
Zdolności:
Postawa obronna: +2 +1/2poziomy do kp, ale nie może się ruszać
Okrzyk bojowy: +1 do trafienia, obrażeń, rzutów obronnych i kp dla drużyny 3/dzień
**************

Barbarzyńca:
Jak w DnD, ale ja bym proponował 10 PW!

***********
Minstrel:
Jak bard ale bez czarów, za to ma umiejętności rozbrajania pułapek i otwierania zamków i piesni!

*********************
Wysłannik Valarów:
PW: 6
PPA: średnia
Rzuty: wola, wytrwałośc

Broń: bojowa
Zbroje: średnie, tarcze
Punkty umiejętności: 4
Ograniczenie: istari, elf, dunedain
Zdolności:
Nakładanie rąk
Światło Dwóch Drzew: wybuch światła zadający obrażenia 1k6/poziom(*2 dla nieumarłych np. Nazgule) obszarowe, dookoła wysłannika 3/dzień
Aura odwagi (3 poziom) jak zdolność paladyna
Uleczenie choroby (5 poziom) 2/dzień
(pozostałe umiejętności później)
************************
Mistrz łuku:
PW: 6
PPA: wysoka
Rzuty: refleks
Broń: bojowa
Zbroje: lekkie
Punkty umiejętności: 4
Zdolności:
Preferowana broń: jak u mistrza broni, ale tylko bronie strzeleckie
Płonąca strzała (4 poziom) dodatkowe 1k6 +1/poziom obrażeń od ognia 2/dzień
Mistrzowski strzał (8 poziom) jak Obrażenia Ki mistrza broni
Zwiększony mnożnik (12 poziom)
Mistrzowska celność (15 poziom) jak Krytyczna Ki mistrza broni
Dodatkowy atut 5, 10, 15, 20 poziom z listy (atuty dotyczące broni strzeleckich)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:44, 09 Lis 2007    Temat postu:

Dobra zacznę od końca:

rozkład atutów u mistrza łuczniczego mi się nie podoba... hmm... do dwudziestego poziomu raczej nie dojdziemy ja bym chciał żeby z większością poboczniaków pod koniec dochodziło się do 15-16... a ta klasa rozkręca się właśnie pod koniec... choć to w sumie jeden atut różnicy...

Wysłannik Valarów miał mieć wszystkie rzuty podwyższone bo jest on niejako obdarzony ich łaską

"i piesni!"... to mnie rozbawiło... w instrukcji jest: Wywołanie:7 zdolności, Muzyka barda: 8 zdolności... ale jak chcesz to możemy coś dodać

Barbarzyńca 10pw... w sumie może być... hmm... dnd jest chyba dość dobrze zrównoważone (tzn. tak mi się wydaje)... no nie wiem niech wypowiedzą się pozostali...

Ograniczenie do poszukiwacza: tak naprawdę dodałeś tylko... ISTARI...a dla nich tej klasy nie będzie... istarim zrobiłbym w sumie tylko białego maga, wysłannika i wędrowca (no ewentualnie można dodać jeszcze... jeśli ktoś z nas wpadnie na pasujący pomysł), bez innych klas.

Pw: 8 dla poszukiwacza? Nie... on będzie miał wtedy tyle co łowca... i znikanie z oczu... i krytyki... wolę 6...

towarzysz... co on ci tak przeszkadza... (tak nawiasem mówiąc nie za bardzo osłabilibyśmy łowcę zbierając mu go?... i tak już nie ma magii)

Dużo tych premiowych atutów dla białego maga... w nwn czarodzieje dostają premiowy atut co 5 poziomów... punktów umiejętności też (ja i tak je podbiłem z 2 na 4)... obniżyłeś pw z 6 na 4... hmm...

wędrowcowi zmniejszyłeś PPA i PW... hmm... czy ja wiem... może tylko pw obniżyć a zostawić wysokie PPA... z tym co zrobiłeś wędrowiec wydaje mi się słaby... a jak go tak porównuję z klerykiem czy druidem...


Edit:
Nie zauważyłem: urwałeś ciężkiemu piechurowi dodatkowe atuty... dlaczego?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beriand
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:41, 09 Lis 2007    Temat postu:

Ja nie chcę tylu atutów dla łucznika co ty.
Refleks też? Mi to tak nie za bardzo właśnie, ale może być!
te pieśni co się uaktywnia...
Ono jest w miare, ale nie za bardzo zrównoważone, ale barb. w stosunku do naszych klas był silny. A więc 10 PW.
istarim tylko tamtych? Może być!
Może być 6, racja.
Właśnie z towarzyszem jest potężny! Wink
No to więcej atutów, mniej PW. takie cherlaki, a nie wojownicy! A atuty to dla równowagi....
Z wyższymi PW i PPA wędrowiec jest lepszy w walce od łowców! I jeszcze ma czary! Nie....

Bo piechur silny z tym był....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:24, 10 Lis 2007    Temat postu:

Jeśli nie chcesz tylu atutów dla łucznika to chociaż przesuńmy je tak aby więcej ich dostawało się na niższych poziomach (inaczej to na wczesnych poziomach jakiś kiepski jest tak na oko)... jeden atut chyba wiele nie zmienia...

Towarzysz powinien zostać moim zdaniem.

Z tym co zaproponowałeś to wędrowiec kiepski jest... ani walczy ani czaruje... zbroi bez poświęcenia atutów (a nawet jeśli to będzie mu przeszkadzać) nie nałoży... Czy ja wiem... teraz to chyba do niczego jest. Proponuję jednak: pw:6, ppa: wysoka... chyba że damy mu coś innego co go trochę wzmocni...

piechur wydaje mi się słaby... jeśli postawy będzie mógł używać 1/dzień... eee... tylko dużo życia... eee... słaby jakiś... a jakby miał nieograniczone użycia to raczej za mocny... moim zdaniem lepiej dać mu dodatkowe atuty...


A i coś jeszcze Valgav wiesz łotra lepiej zostawić chociażby dla tego że fabularnie jest całkiem inny od poszukiwacza przygód czy minstrela.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beriand
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:42, 10 Lis 2007    Temat postu:

Może być PPA wysoka i lekkie pancerze!
No to towarzysz może być.
Postawy może mieć 3/dzień, ok?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:22, 10 Lis 2007    Temat postu:

"Może być PPA wysoka i lekkie pancerze! "... ten fragment odnosi się do?

Postawy 3/ dzień... hmm... ja bym wolał 1/dzień i dodatkowe atuty... ale niech ci będzie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beriand
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:59, 10 Lis 2007    Temat postu:

Wędrowca, a czego Wink

To 3/dzień.

Nie ma już wątpliwości i uwag (co za daremne pytanie Wink) ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:01, 10 Lis 2007    Temat postu:

Czemu chcesz mu dać lekkie pancerze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beriand
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:43, 10 Lis 2007    Temat postu:

To w końcu wędrowiec... Nie chcę mu dawać wysokiego PPA i 8 PW, więc żeby go podciągnąć to pancerz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:11, 10 Lis 2007    Temat postu:

...

Zdecyduj się...

"KURNA! Mówiłem, zmniejsz te możliwości bojowe magom!"
"więc żeby go podciągnąć to"


Moje zdanie (dalej nie wiem o co ci chodzi):

"Wędrowiec
PW: 6
PPA: Wysoka
Rzuty: Wola, wytrwałość
Broń: bojowa
Zbroje: brak
Punkty umiejętności: 4
Ograniczenie: istari
Czary: oparte na mądrości, rzucane bez przygotowania, co drugi poziom
Zdolności:
- dodaje premię z mądrości do kp jeśli jest bez zbroi "


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
inth
10 Postów



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:45, 10 Lis 2007    Temat postu:

Moim zdaniem może być.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:30, 11 Lis 2007    Temat postu:

Czyli wygląda na to że będzie tak:

Wędrowiec
PW: 6
PPA: Wysoka
Rzuty: Wola, wytrwałość
Broń: bojowa
Zbroje: brak
Punkty umiejętności: 4
Ograniczenie: istari
Czary: oparte na mądrości, rzucane bez przygotowania, co drugi poziom
Zdolności:
- dodaje premię z mądrości do kp jeśli jest bez zbroi

Biały Mag
PW: 4
PPA: niska
Rzuty: wola
Broń: prosta
Zbroje: brak
Punkty umiejętności: 4
Ograniczenie: istari
Czary: oparte na mądrości, rzucane bez przygotowania
Zdolności:
dodatkowy atut na 2, 5, 8, 11, 14, 17, 20 poziomie z listy (czarowania, metamagicznych lub tworzenia przedmiotów)

Łotr:
Jak w DnD

Wojownik:
Jak w DnD

Łowca:
Jak w DnD, ale bez magii

Poszukiwacz przygód:
PW: 6
PPA: średnia
Rzuty: refleks, wytrwałość
Broń: bojowa
Zbroje: średnie, tarcze
Punkty umiejętności: 4
Ograniczenie: hobbit, człowiek, elf
Zdolności:
Atak z zaskoczenia
Odskok (3 poziom)
Niezwykły unik (6 poziom)
Ulepszony niezwykły unik (9 poziom)
Znikanie z oczu (12 poziom)
Ta klasa NIE otwiera zamków, NIE rozbraja pułapek

Ciężki piechur
PW: 12
PPA: wysoka
Rzuty: wytrwałość
Broń: bojowa
Zbroje: ciężkie, pawęże
Punkty umiejętności: 2
Zdolności:
Postawa obronna: +2 +1/2poziomy do kp, ale nie może się ruszać 3/dzień
Okrzyk bojowy: +1 do trafienia, obrażeń, rzutów obronnych i kp dla drużyny 3/dzień

Barbarzyńca:
Jak w DnD, ale 10 pw

Minstrel:
Jak bard ale bez czarów, za to ma umiejętności rozbrajania pułapek i otwierania zamków i ewentualnie dodatkowe pieśni

Wysłannik Valarów:
PW: 6
PPA: średnia
Rzuty: wszystkie
Broń: bojowa
Zbroje: średnie, tarcze
Punkty umiejętności: 4
Ograniczenie: istari, elf, dunedain
Zdolności:
Nakładanie rąk
Światło Dwóch Drzew: wybuch światła zadający obrażenia 1k6/poziom(*2 dla nieumarłych np. Nazgule) obszarowe, dookoła wysłannika 3/dzień
Aura odwagi (3 poziom) jak zdolność paladyna
Uleczenie choroby (5 poziom) 1/dzień
(pozostałe umiejętności później)

Mistrz łuczniczy:
PW: 6
PPA: wysoka
Rzuty: refleks
Broń: bojowa
Zbroje: lekkie
Punkty umiejętności: 4
Zdolności:
Preferowana broń: jak u mistrza broni, ale tylko bronie strzeleckie
Płonąca strzała (4 poziom) dodatkowe 1k6 +1/poziom obrażeń od ognia 2/dzień
Mistrzowski strzał (8 poziom) jak Obrażenia Ki mistrza broni
Zwiększony mnożnik (12 poziom)
Mistrzowska celność (15 poziom) jak Krytyczna Ki mistrza broni
Dodatkowy atut 1, 4, 7, 10 z listy (atuty dotyczące broni strzeleckich)


I jeszcze coś (żeby nie było wątpliwości) Istari mają dostęp tylko do:
-Wędrowca
-Białego maga
-Wysłannika Valarów


Opublikować te klasy na forum NWN2?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Czarnoksiężnik dnia Śro 18:28, 14 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnoksiężnik
Aktywny forumowicz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:33, 13 Lis 2007    Temat postu:

Czy nie uważacie że do tej listy warto byłoby dodać jakąś klasę dla istarich podobną do druida (no w końcu ten Radagast)? A może mistrza broni (mamy mistrza łuczniczego więc może wersja na broń kontaktową byłaby na miejscu).

I może podrzućcie pomysły na umiejętności dla Wysłannika (jakby odwoływały się do konkretnych Valarów byłoby całkiem na miejscu).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.newervinternights2srodziemie.fora.pl Strona Główna -> Klasy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 3 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin